Transformers (2007) Quotes

Best Transformers (2007) Movie Quotes

Transformers (2007)

Transformers (2007)  image

Directed by: Michael Bay
Written by: Roberto Orci, Alex Kurtzman
Starring: Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel
Released on: July 3, 2007
Taglines: Their war. Our world

Transformers (2007) Quotes

 Yeah, this isn't going well! image

Yeah, this isn't going well!

 Sarah, if you can hear me, I love you and I'm gonna be home soon, okay? image

Sarah, if you can hear me, I love you and I'm gonna be home soon, okay?

 No friggin' way that thing's still not down... image

No friggin' way that thing's still not down...

 I'm cool with, you know, females working on my engine. I prefer it, actually. image

I'm cool with, you know, females working on my engine. I prefer it, actually.

Um yeah, Satan's Camaro? It's stalking me! image

Um yeah, Satan's Camaro? It's stalking me!

 I'm not going to leave you! image

I'm not going to leave you!

You are the strangest boy I have ever met! image

You are the strangest boy I have ever met!

 I'll drive, you shoot! image

I'll drive, you shoot!

 Nice shot! image

Nice shot!

 Your mom's really nice. image

Your mom's really nice.

We got friendlies mixed with baddies. This is gonna be WILD... image

We got friendlies mixed with baddies. This is gonna be WILD...

 Bring the rain! image

Bring the rain!

They bombed the antenna farm! We're under attack! image

They bombed the antenna farm! We're under attack!

eck out this crossover, like Jordan in his prime going through the front line...! image

eck out this crossover, like Jordan in his prime going through the front line...!

When I took that picture, I think it saw me. It looked right at me. image

When I took that picture, I think it saw me. It looked right at me.

 There's only one hacker in the world who can break this code... image

There's only one hacker in the world who can break this code...

You have to let me talk to Keller before you go to war with the  image

You have to let me talk to Keller before you go to war with the

Ironhide : You have a rodent infestation.
Sam Witwicky : A what?
Ironhide : Shall I terminate?
Sam Witwicky : No! No! This is a chihuahua. We love chihuahuas.
Ironhide : He's leaked lubricants all over my foot! Hmmph!
Sam Witwicky : He peed on you? Bad Mojo! Bad!
Ironhide : Bad Mojo! Ugh, my foot's gonna rust...

Judy Witwicky : Oh, for Pete's sakes! You are so defensive! Were you... masturbating?
Ron Witwicky : Judy...
Sam Witwicky : Was I master... No, Mom!
Ron Witwicky : Zip it, okay?
Judy Witwicky : It's okay...
Sam Witwicky : No, I don't masturbate!
Ron Witwicky : That's not something for you to bring up.
Judy Witwicky : Okay.
Ron Witwicky : That's a father-and-son thing, okay?
Sam Witwicky : Father-son thing...
Judy Witwicky : I mean, you don't have to call it that word if that makes you uncomfortable... you can call it Sam's happy time or...
Sam Witwicky : Happy time?
Judy Witwicky : ...my special alone time...
Ron Witwicky : Judy, stop!
Judy Witwicky : ...with myself.
Sam Witwicky : Mom, you can't come in and...
Judy Witwicky : I'm sorry. It's just been a weird night. I've had a little bit to drink.

Sam Witwicky : Look, I can't be any clearer than how crystal clear I am being. It just stood up.
Sheriff : It just stood up? Wow. That's really neat. Okay, chiefie. Time to fill her up...
Sheriff : And no drippy-drippy. What are you rolling? Whippets? Goof balls? A little wowie sauce with the boys?
Sam Witwicky : No, I'm not on any drugs!
Sheriff : What's these?
Sheriff : Found it in your pocket. "Mojo". Is that what the kids are doing now, a little bit of Mojo...?
Sam Witwicky : Those are my dog's pain pills.
Ron Witwicky : You know, a Chihauhua. A little...
Sheriff : What was that?
Sam Witwicky : Hmm?
Sheriff : You eyeballing my piece, 50 Cent? You wanna go?
Sheriff : Make something happen. Do it. 'Cause I promise you I will bust you up.
Sam Witwicky : Are you on drugs?

Trent : You know, I thought I recognized you. You tried out for the football team last year, right?
Sam Witwicky : Oh, no, no, that... No. That, that wasn't like a real try-out. I was researching a book I was writing.
Trent : Oh, yeah?
Sam Witwicky : Yeah!
Trent : Yeah? What's it about? Sucking at sports?
Sam Witwicky : No, it's about the link between brain damage and football.
Sam Witwicky : No, it... it's a good book. Your friends will love it. You know, it's got mazes in it and, you know, little coloring areas, sections, pop-up pictures. It's... a lot of fun.

Ron Witwicky : I've got a little surprise for you, son.
Sam Witwicky : No, no, no, no! Dad! Oh, you've got to be kidding me!
Ron Witwicky : Yeah, I am. You're not getting a Porsche!
Sam Witwicky : You A-holes are in trouble now. Gentlemen, I want to introduce you to my friend, Optimus Prime.
Optimus Prime : Taking the children was a BAD move! Autobots, relieve them of their weapons!

Sam Witwicky : I don't know what you're talking about!
Barricade : ARE YOU USERNAME: LADIESMAN217?
Sam Witwicky : Yeah...
Barricade : Where is the eBay item 21153? WHERE ARE THE GLASSES?

Look, can you do me a favor-can you look out the window for a second? See my father? He's the guy in the green car? Let me tell you about a dream, a boy's dream, and a man's promise to that boy. He looked him in the eye and said "Son, I' gonna buy you a car, but I want you to bring me two-thousand dollars and three A's." OK, I got the two thousand and two A's. OK, here's the dream. Your B minus? Pfff! Dream gone. Kaput. Sir, just ask yourself... What would Jesus do?

Okay, listen. You gotta listen to me! If my parents come out here and see you, they're going to freak. My mother's got a temper.

Feels good.

I was wondering if, if I could ride you home... I, I mean if I could give you a ride home!

Sam, wait! No matter what happens, I'm really glad I got in that car with you.

Trent : Why doesn't my little bunny hop in the back seat?
Mikaela : God, I can't even tell you how much I'm not your little bunny.
Trent : Okay. You'll call me.

Agent Simmons : I'm gonna lock you up forever!
Mikaela : Oh God, you know what? Don't listen to him, he's just pissy because he has to get back to guarding the mall.
Agent Simmons : You in the training bra, do not test me!

Remember those cars my dad used to teach me to fix? Well, they weren't always his.

Sarah Lennox : She has your laugh.
Captain Lennox : She laughed?
Sarah Lennox : Her first one.
Captain Lennox : Ah... are you sure she didn't just fart?
Sarah Lennox : No, she's a lady. She doesn't know you yet, but she will.

Captain Lennox : This is an emergency Pentagon call! The Pentagon, do you understand-?
Captain Lennox : I DON'T HAVE A CREDIT CARD!
International Operator : [bored] Sir, the attitude is not going to speed things up any bit at all. I'm going to ask you to speak very clearly into the mouthpiece...
Captain Lennox : I'm in the middle of a war! This is friggin' ridiculous!

Agent Simmons :All right, you've all had direct contact with the NBEs...
Captain Lennox : NBEs?
Agent Simmons : Non-Biological Extraterrestrials. Try to keep up with the acronyms.

International Operator :Also sir have you heard about our world-class premium package...?
Captain Lennox : NO I DON'T WANT A PREMIUM PACKAGE!

We made one good looking kid. I know people say that a lot, but, wow. We made one good looking kid. Nice work.

USAF Tech Sergeant Epps : What's that? Freddy Krueger been up in here or something?
Glen Whitmann : Oh, no, man. Freddy Krueger have four blades, man. That's only three. That's Wolverine!
Glen Whitmann : Right? That's Wolverine!
Agent Simmons : That's very funny.

I never seen this in my life! We need gunships on station ASAP!... Unknown, man, I don't... man, if you seen this shit!

You been talkin' about barbecue gators and crickets for the last two weeks, I am NEVER goin' to your mama's house, Fig.

Maggie Madsen : What's going on?
Keller : You're coming with me. You're going to be my advisor.
Glen Whitmann : Me, too?
Keller : Who's this?
Maggie Madsen : He's... MY advisor.
Keller : He comes too.

Agent Simmons : Mean little sucker, huh?
Maggie Madsen : That thing is freaky!
Agent Simmons : Kinda like the itty-bitty Energizer Bunny from hell, huh?

Agent Simmons : Ooh. Nokias are real nasty. You've gotta respect the Japanese. They know the way of the samurai...
Maggie Madsen : Nokia's from Finland.
Keller : Yes, but he's, you know, a little strange. He's a little strange.

Maggie Madsen : Glen, seriously, don't you want to see something classified?
Glen Whitmann : ...how classified?
Maggie Madsen : Like "I will go to jail for the rest of my life for showing you" classified.
Glen Whitmann : Oh yes! Yes! Yes!

Glen Whitmann : Hey, I'm still a virgin...
Maggie Madsen : Glenn, SHUT UP!

We hope you enjoyed reading Transformers (2007) quotes. Browse other movie quotes on Ficquotes also. If you think we missed any quote from Transformers (2007), please send it to us so we can expand our collection of the best Transformers (2007) quotes.